sobota, 1 stycznia 2011

japierdolekurwamaćbyłozajebiście :D ahahhahahhahaa, czy to ważne, że cały czas sie z czegoś śmiałyśmy? było ostro czy bogato, jak kto woli:D za rok to samo, tylko lepszego szampana chce i w  ogóle musimy się lepiej zorganizować, pf ;p i kurwa te zdjęcia to porażka;> 
"emila, czemu masz 2019 rok na telefonie? <chwila namysłu> a nie to zegarek" ahahhahahahha XD i jeszcze ta nasza gra w "dupe biskupa" :D "o król !! <jeb w głowe> " pfff XD i wiele, wiele innych rzeczy.. kurwa, fajnie było< 3 ale i tak najlepiej zapamiętałam zdanie emili "już godzinę i 3minuty jest nowy rok, a my kurwa takie same" tylko nie wiem, czy tam było kurwa XD ale to nie ważne;> ale te żelki, co na niego powiedziałyśmy z miodulą, że to szampan, żelki się kończą, a emila mówi "ale to cola jest" :D
zdjęć na razie nie mam, ale są brzydkie;> 
+ pisanie z jednym palcem w plastrze jest fajne..

5 komentarzy:

  1. http://www.seans24.pl/film,725,the-secret--2006-

    ten tyle tylko że to jest dokument , ale dość dziwny XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja nie mam rocznikowo 15 , ja już mam 15 XD

    OdpowiedzUsuń

ekhem?